sobota, 14 lipca 2012

Alfaparf Evolution of the Color 10.21 + 10.1

Hej Kochani!
Dziś wyjątkowo, jako że mam czas, publikuje posta w weekend ;)

Pragnę przedstawić Wam efekty kolejnej, bombowej mieszanki z Alfaparf, odcienie:
10.1 najjaśniejszy popielaty blond z 10.21 najjaśniejszy popielaty blond irise.

Moja modelka, wizażowa Alde ;* napisała do mnie z prośbą o pomoc w doborze farb do samodzielnej, pierwszej w jej życiu domowej koloryzacji, po serii nie do końca udanych  zabiegów u fryzjera....
Jak sama mi napisała: Dotychczas zawsze chodziłam do fryzjera, bo bałam się, że koloryzacja w domu nigdy nie da mi efektu czystego blondu na ciemnych włosach. Ale to rujnuje moją kieszeń... a widząc te wszystkie cudowne kolorki wyczarowane przez Ciebie na głowach dziewczyn pomyślałam, że może znalazłabyś dla mnie troszkę czasu.
Na załączonych zdjęciach widać mój obecny kolor i odrost ;/ który doprowadza mnie do szału - miesiąc temu byłam w salonie, więc jest już bardzo widoczny. Kolor natomiast sprany, zresztą jak widać ... Oczywiście ostatni fryzjer potraktował mój odrost rozjaśniaczem 9%, a później nałożył farbę L'Oreal, o ile się nie mylę to była Inoa - ten niby bezamoniakowy 'cud' ;/ ... Marzę o tym, aby znaleźć odpowiednią farbę do moich i tak cienkich włosów. Problem w tym, że one trudno się rozjaśniają - a jeśli już to na żółtko/rudo
.

Na taką prośbę nie mogłam pozostać obojętna!  Oczywiście pospieszyłam z pomocą ;)
Jako, że Alde chciała pozostać przy swoim kolorze, jednakże uzyskać go bez wstępnego rozjaśniacza, musiałam farby dobrać tak, by płynnie połączyły się kolorystycznie z tym co miała na głowie do tej pory. Zaproponowałam, więc jej mieszankę 10.1 z 10.21 z oksy 12%- odrosty Alde naprawdę ma ciemne- ciemny brąz poziom 3... ryzyko żółci/rudości było spore, ale się udało, przy zastosowaniu najmocniejszej chłodnej kombinacji farb

Relacja z ust Alde była po wszystkim cudowna: Dziś jest mój wielki dzień! Po raz pierwszy SAMA farbowałam włosy, wcześniej tylko w salonie.Dzięki Twoim radom pomieszałam farbki Alfaparf 10.1 i 10.21 pół na pół z oksy 12% w stosunku 1:1.5. Trzymałam 50 min, na ostatnie 5 malaks.
Włoski są miękkie, skóra głowy troszkę różowa, ale nie piecze i podczas farbowania nie piekło jak ten okropny rozjaśniacz, który zafundował mi fryzjer. Widać na nich pasemka, gdyż miałam wcześniej robione balejaże. Odrościk odrobinkę się odznacza, jednak wygląda to bardzo naturalnie. Na zdjęciach ciężko było to uchwycić - cień daje rudawą poświatę ale w rzeczywistym świetle tego nie widać.

Jestem w siódmym niebie :))) :*:*:*

No powiedzcie sami, czy serce się nie kraje widząc czyjeś tak wielkie zadowolenie? 
Jestem z naszej kochanej Alde dumna ;*
Odważyła się do mnie napisać, poradziła sama z koloryzacją- efekty w pełni są zasłużone.
No i dołączyła do grona blondyneczek, które powiedziały goodbye wstrętnemu rozjaśniaczowi!

Moim zdaniem- jej efekty są perfekcyjne- włosy długie, piękne, zadbane, choć z przeszłością można by powiedzieć. Kojarzą mi się ze słowiańskim lnianym blondem Rosjanek.
W pielęgnacji Alde nie robi nic nadzwyczajnego- chwali sobie serie L'Oreal color vive- szampon, odżywkę, maseczkę, czasem inne sklepowe popularne produkty Syoss czy Wella.
Najważniejsze, że z pielęgnacją nie przesadza- prowadzi ją mądrze i świadomie- dzięki czemu nie przeciąża swych cienkich z natury włosów i za to brawa ;*

A jak Wam się podobają rezultaty?
Fotorelacja przed i po.









78 komentarzy:

  1. bunny jak zawsze spisalaś się na medal a tak dlugie włosy! O.o szal ciał!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny kolor!
    Śledzę Twojego bloga od jakiegoś czasu, aż odważę się zadać pytanie. Moje włosy to ciemny blond, ale udało mi się po długim czasie dojść do jasnego blondu. Oczywiście problem odwieczny, to ciepła poświata i ten słoneczny blond... Ostatnio ufarbowałam L'oreal skandynawią, bo helsinkami trochę się bałam. Kolor fajnie się wymył i gdzieniegdzie platynowe pasemka mi się pojawiły. Ponieważ nadszedł czas kolejnego farbowania to moje pytakno: Czy mogę zmieszać te dwa wspomniane przeze mnie kolory i w jakich proporcjach? Co myślisz? ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomyliły mi się odcienie, nie helsiki a stockholm. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie ze mozesz je zmieszac, najlepiej pol na pol.

      Usuń
    2. Podepnę się pod pytanie. Nigdy nie mieszałam żadnych farb. Czy z Recital Preference można mieszać poziom 9 z 10, np. 9.1 z 10.21; 9 z 10.21, 9.1 z 10.1 etc.?
      Czy utleniacz dać wówczas jeden z którejś z tych dwóch farb, a resztę zostawić na kolejne farbowanie?
      Magdalena

      Usuń
    3. mozna je zmieszac, jednak nie wiem czy 10 nie maja oksy 9% a 9 6%... jesli maja taki sam oksydant to mozesz tak zrobic.

      Usuń
    4. A co może się stać, jeśli do takiej mieszanki dam oksy 6%? Moje naturalne włosy to średni/ciemny blond, są już farbowane na bardzo jasny blond chłodnym odcieniem.

      Usuń
    5. Chciałabym jeszcze Cię zapytać, jaka kombinacja z wyżej wymienionych odcieni byłaby najlepsza w celu uzyskania trwałego, chłodnego, ale nie szarawego koloru blond. Te popielate zazwyczaj szybko u mnie się ocieplają i zamiast chłodnego blondu mam neutralny. 9.1 i 10.21? Bo dwa popielate pewnie wyjdą bardzo szaro na początku, a potem i tak się zmyją, jak zwykle? Kolor nie musi być bardzo jasny, wystarczy poziom 9, byle był chłodny na te 4 tygodnie... ;)
      M.

      Usuń
    6. jak dasz 6% to ci odrostu nie wezmie.

      9.1 z 10.21. powinno byc chlodno ale jak wiadomo- loreal sredni jest jesli chodzi o chlodne odcienie i roznie moze wyjsc w praktyce.

      Usuń
    7. Gdy robiłam 9tkami odrost zawsze miałam przykryty. Nie wiem, jaki one mają oksy, ale efekt był zawsze ok.
      Dzięki za rady, pomyślę jeszcze nad tym.
      A jaką mieszankę z Alfaparf polecałabyś zamiast Loreala? I ile oksy?
      M.

      Usuń
    8. taka sama tylko z alfaparfu.

      Usuń
    9. Dziękuję :)

      Usuń
  4. a ja mam pytanie dlaczego ta mieszanka farb została zmieszana w proporcj 1:1,5, bo przecież alfaparf miesza się 1:2 tak przynajmiej jest napisane w ulotce, stąd właśnie moje pytanie czy ta proporcja użyta była celowo i co to daje jeżeli użyje się mniej oksydantu, bo może ja też tak spróbuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1:2 w przypadku odcieni platinum superrozjasniajacych.
      10 nie jest superrozjasniaczem i do niej wystarczy 1:1.5.

      Usuń
  5. Wow, jakie cudne włosy,a kolor przepiękny. Bunny jak sobie poradzić z łamaniem się włosów-rozjaśnianych?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. natłuszczać je (to je uelastyczni) i nawilżać.
      dobrze próbować odbudować choc w czesci ich uszkodzona strukture- a więc maska regenerująca, rekonstruująca, odżywki nawilżające i można do woli olejować rożnorodnymi olejkami i oliwkami.

      Usuń
  6. bunny dobra robota :) efekt bomba:) i niech inni wkoncu przestana krasc twoje pomysly i podkradac ci klientow:)w sprawie farbowania mozna liczyc na ciebie jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;*
      i prosze mi tu szybciutkie pw na wizazu o kogo chodzi i jakich klientów??? ;)

      Usuń
  7. a czy masz jakiś sposób na to, by właśnie ten odrost po farbowaniu nie odróżniał się od reszty włosów? Nie był taki rudawy. Co możnaby położyć?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zalezy- czym farbujesz? jakie masz naturalne wlosy?

      Usuń
  8. Dzięki za odpowiedź. Oglądam Twoje dzieła na głowach dziewczyn i się zastanawiam, czy może zamiast mieszać te sklepowe loreale. Wcześniej farbowałam kolestonem z poziomu 10, ale zawsze mi trochę rudo wychodził i doprowadzał mnie do szału. Zastanawiam się nad kolestonem 10/16, albo tą mieszanką Alde... Nie chę białego blondu, ale chłodny-naturalny... eh....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to juz twoj wybor, ale koleston ma mniej chlodne blondy.

      Usuń
  9. Dzięki wielkie! Ostatnie pytanie i nie będę Ci więcej głowy zawracać: czy stockholm i 10.21 excellence bardzo będą się różnić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo nie, ale excellence jest przeznaczony do wlosow siwych i ma chyba oksy 6%, a stokholm lepiej rozjasnia i ma 9%- z tego co pamietam....

      Usuń
  10. Super blog! ^^ Świetny kolor włosów dożę do takiego chyba że zdąży mi się coś znów zmienić :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* no to powodzenia!

      Usuń
    2. yhy, super blog, i super włosy koleżanki:)
      taką długośc nie osiągne nawet za dziesięć lat :/
      AGIII

      Usuń
  11. Nie spodziewałam się, że aż z takich ciemnych włosów samą farbką można uzyskać taki blondzik. :) Bunny mam pytanie z ciekawości, czemu zastosowałyście mieszankę na poziomie 10 a nie np. 11?

    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ponieważ Alde nie chciała białego blondu, a 11tki na dłuższą metę wychodzą białe.

      Usuń
  12. Boze Bunny, czytam, patrze i podziwiam......przepiekny kolor!! Az trudno uwierzyc ze wyszedl taki jasny i czysciutki! Czarodziejko Ty wlosowa :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko ! Wg sie nie znasz a doradzasz ludzia . Jak mozna na wczesniej rozjasniane wlosy nalozyc mieszanke z 12 % oksydantem ? Ok miala ciemna baze naturalna na 3 poziomie ale mogla sam odrost zrobic 12 a reszte nizsza woda . Jestem fryzjerem i nigdy bym takiego czegos klientce nie zrobil . Katorga dla wlosa . Gdyby jej wlosy byly delikatniejsze poprostu by odpadly ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widać niestety że jesteś fryzjerem i to chyba po zawodówce co? ;/
      raz- błędy stylistyczne...dwa nie potrafisz czytać ze rozumieniem widocznie ;/
      zrobiła tylko 5 minut malaks na jasne długości, nie kładła tam 12%!
      nie bój się, jeszcze sie taki nie urodził, któremu bym włosy zniszczyła ;)

      Usuń
    2. Haha!!! Bunny LUBIE TO!!!! ;D xx

      Ania

      Usuń
  14. hej bunny.

    twoje porady sa naprawde super. Niedawno pytalam cie o przyciemnianie wlosow i musze sie pochwalic ze kupilam syoss sredni blond i wyszedl super, teraz powoli sie zmywa i potem potraktuje wlosy loreal 10.21 :) juz sie nie moge efektu doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bunny czy farba profesjonalna Maijrel kolor 9.0 głęboki bardzo jasny naturalny blond z 9% utleniaczem rozjasni odrost jasny braz?Jakiego efektu po moge sie spodziewac??Aha i jeszcze ta sama farbka tylko kolor 9.22 z niby podwojnym fioletem czy ona poradzi sobie z moim odrostem?Czy wyjdzie bardzo ciepło?Do tych farb nie mozna dodac 12% utleniacza prawda??Kaśka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozjąsni ale jak poziom 8 cos takiego...
      9.22 też powinna dać rade. ale będzie ciemno....
      można dawac na 12%- to że producent tego nie poleca nie znaczy że nie można ;)

      Usuń
  16. Bunny upolowalam wlasnie teraz sobie na allegro farbe profesjonalna Loreal Luo color i az nie moge zasnac z wrazenia:-P.Producent pisze,ze farba rozjasnia do max 3 tonow oraz,ze oryginalnie w zestawie farba zwiera oksydant 7,5%.Mam do Ciebie pytanko bo nie wiem czy dobrze zrozumiałam.1)Farba rozjasnia do 3 tonow razem z wymieszanym tylko 7,5 % utleniaczem tak?? 2)Aby rozjasnic wlosy z poziomu 5 i otrzymac poziom 9 musze uzyc inny utelniacz 12% tak??I ostatnie pytanie lepiej kupic odcien tej farby 10.21 czy 9.21??Tak jak pisalam chcialabym uzyskac cos na poziomie 9 bo 10 to juz za jasnoo jak dla mnie:(Kaska Ps:sorrki za ilosc pytan moze mnie nie zastrzelisz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mysle ze farba rozjasnia max 3 tony ogolem, a 7.5 to sugerowany utleniacz...czyli kupujac odcien 9.21 a masz wlosy na poziomie 5 to wyjdzie ci cos okolo poziomu 7....do tych farb nie powinno sie dawac wysokich utleniaczy- kolor wychodzi brzydki i rudawy, one sa raczej dla blondynek i do tonowania.
      osobiscie odradzam.

      Usuń
  17. Hej :) Od jakiegoś czasu czytam Twojego bloga,bardzo tu miło i tyle cennych porad dla blondynek :) Chciałam się Ciebie poradzić.Co sądzisz o pasemkach? moje włosy są juz po nich zniszczone,robię co pół roku i męcze się z odrostem a i tak nie mogę ich zregenerować.Chcialabym pofarbować włosy na jakiś blond,nie za jasny(mój naturalny kolor to taki mysi,ciemny blond).Czy mogłabyś zaproponować mi jakąś farbe?Kiedys poszłam do fryzjera,pani pofarbowała mi ba blond,a odrosty wyszly rude :( Czym to mogło być spowodowane?karolina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale jakich pasemkach? robionych rozajsniaczem? jesli tak to uwazam ze to dobry sposob na stopniowe dojscie do blondu z ciemnej farby- w zadnym innym wypadku tego nie lubie i nie polecam, bo wlosy dostaja mocno po kondycji... jesli pasemka farba- fajne rozwiazanie gdy ktos nie lubi drastycznych zmian a lubi cos nowego na swojej glowie ;)
      dlaczego odrosty wyszly rude? jest wiele opcji- za niski utleniacz/za wysoki, zle dobrany kolor i nie uwzglednienie ze masz cieply pigment, no i kontrast z rozjasnionymi do bialego pasemkami zawsze da lekko rudawy/zoltawy kolor farby nawet najlepiej dobranej...
      niemniej jakie ci kolory zaproponowac- nic o tobie nie wiem, nie wiem co ci sie podoba?
      nie widze twoich wlosow, wiec niewiele doradze. przeslij mi foto na maila i cos poradzimy ;)

      Usuń
  18. Pomocy mam zmyty rudy kolor włosów a chciałabym blond ale jasny nie żółty,robiłam piling rene blanche i trochę ten rudy się zmył i jest teraz słomkowy blond.Mam swoje włosy ciemne i przez 20 lat robiłam balejaż i odbiło mi się zrobić na rudo,a teraz płacze.Jaką farbą mogę ufarbować sobie włosy?Myślałam o paletc10 ale boje się,że wyjdą mi żółte.
    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakies fotki na mojego maila bo inaczej nie dobiore tak koloru.
      jak juz to c10 z 219 na pol i nie bedzie zolto- nie powinno.

      Usuń
  19. Droga Bunny piekny ten blond 10.21 z 10.1 a ja bym chciala podobnie ale minimalnie ciemniej i chlodno, czy moge zmieszac 10.21 z 9.1 a;faparf??? obecnie mam wlosy na poziomie 9 robione alfaparf 9.01 a odrost poziom 8.1

    OdpowiedzUsuń
  20. Dzięki, rozumiem ze kolor bedzie o ton ciemniejszy????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciemniejszy od czego? od tego co masz nie- od tego na fotkach w tej notce- o pol tonu na pewno.

      Usuń
  21. Bunny powiedz mi bardzo prosze czy na czarnyc farbowanych wlosach da sie zrobic jakas farba alfaparf czerwone pasemka? chodzi mi o taka gleboka purpurowa czerwien..

    Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. da sie, tylko musisz je rozjasnic najpierw rozjasniaczem.

      Usuń
  22. Dziekuje :)

    Beata

    OdpowiedzUsuń
  23. Witaj,chcę spróbować mieszanki alfaparf 9,1 z 10,21. Jakiego efektu mogę się spodziewać na wcześniej malowanych 9,13 z 9,21 , włoski lekko rdzawe? W jakich proporcjach powinnam zmieszać farby i jaki oksy dać na odrost a jaki na długości? Ewentualnie może polecisz jakąś inną mieszankę?Zależy mi na zimnym odcienu blondu z poziomu 9.
    Naturalne włosy średni mysi blond.
    Pozdrawiam, Ala

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rdza sie troche zakryje do naturalnego blondu i calosc bedzie chlodniejsza. rob pol na pol. na odrost 9% na dlugosci 6%.

      Usuń
    2. Dziękuję za odpowiedź:)
      Ala

      Usuń
  24. Hej,

    Bardzo podoba mi się kolor i mam zamiar też wykorzystać tą mieszankę. Do tej pory już jakieś pół roku farbowałam włosy Alfaparfem 11.11 lub 11.11 z 11.20 i boję się, że odrost będzie się odzanaczał jednak po tej mieszance (chociaż na zdjeciach modelka też ma ciemną naturę a kolor super wyszedł). ALe chciałabym tez przyciemnić trochę włosy bo po 11 są bardzo jasne. Czy ta mieszanka po kilku farbowaniach przyciemni kolor i czy odrost nie wyjdzie zółty w porównaniu z resztą włosów po 11?

    dzięki pzdr Dorota

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem zachwycona... Wygląda jak anioł !!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bunny jak mi wyjdzie na wlosach jasny blond poziuom 8 odcien alfaparf 9NI chce naturalnego efektu bez żolci a na testerze ten odcien nie jaest chlodny ale pani w sklepie twierdzi ze wychodzi mega naturalnie , powiedz mi czy masz z tym 9NI jakies doswiadczenia?? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Dzięki za odp , a jakbym 9NI zmieszala z odcieniem 9.1 tzn polowa 9.1 i cwiartka 9NI - pani w sklepie fryz tak sugerowala dla efektu naturalnosci i mocnego pokrycia, i jaka woda ma byc 9%? dzieki za odp

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. woda 9%.
      możesz tak zrobic ale bedzie bardzo chlodny efekt.

      Usuń
  28. Dzięki bardzo, jeszcze jedno pytanko co bedzie ładniejsze ta mieszanka 9NI z 9.1 czy sam odcien 9.1 , bardzo Ci dziękuję za poswicony czas

    OdpowiedzUsuń
  29. zdam się na Twój gust i zrobie samym 9.1 , dobrze mi w zimnych blondach , buziaki Bunny :)mam nadzieje ze nie wypluka sie po 2 tyg na cieply blond

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi ;) nie powinno tak szybko sie wypłukać...ale jakby tak, to pomyślimy co z tym zrobić.

      Usuń
  30. wyszło przepięknie i to na 10,a nie superrozjaśniającej 11.ja mam włosy jaśniejsze od modelki,poziom 4-5 i nawet nie mam co marzyć o takim efekcie.u mnie popielate 11 wychodzą czysto rude na 12%. Skąd taka różnica,że u Alde o ciemniejszych włosach wyszedł piękny blod,a u mnie nie wychodzi nawet ciemny blond ? missy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko zalezy indywidualnie od wlosow. czasem farba sobie nie radzi ale to rzadkie przypadki...

      Usuń
  31. Witam czy przy odroscie średni blond wyjdzie ta mieszanka na wodzie 9%??? Czy lepiej dać 12%? Boję się rudosci ale nie chcę zniszczyć włosów, dodam że reszta po długości jest mocno jasna ma poziomie 10:-) PROSZĘ O POMOC.
    Pozdrawiam Agusia Z ;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo dziękuję za pomoc :-) niebawem wypróbuję tą mieszankę. Pozdrawiam
    Agusia Z.

    OdpowiedzUsuń
  33. aż odebrało mi mowę...
    miałam kiedyś taki blond i taki ciemny odrost, który po koloryzacji był rudy/żółty/siny zależy co fryzjerka kładła na moją głowę....
    jest Pani obłędna!
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  34. Witam
    Od dwóch miesięcy farbuje tym zestawem farb na wodzie 12% odrost i potem malaks na 15 min, mam bardzo zniszczone włosy po poprzednich zabiegach koloryzacji i ta woda 12% mnie trochę przeraża czy taka mieszanka farb ale 11.21 i 11.1 na wodzie 9% dała by podobny efekt ale mniejsze zniszczenia. Odrost teraz wychodzi delikatnie żółty, choć nie przeszkadza mi aż tak mocno to może ten efekt też by zniknął.
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  35. Ponad rok czaiłam się na tą mieszankę i wreszcie dziś położyłam na swoje umęczone, żółto-rudo-biało-niecałkiem blond włosy farby Alfaparf 10.21 i 10.1 z wodą 12% od odrostów do ucha a na koniec malaks na resztę. Włosów nie straciłam za to zyskałam chyba wreszcie najbardziej przyzwoity blond ze wszystkich, które do tej pory miałam. Bardzo się cieszę, że są takie miejsca w sieci jak ten blog :) Wszystkiego dobrego Bunny, dużo zdrowia przede wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*