wtorek, 28 maja 2013

Schwarzkopf Palette ICC H8 + G8

Witajcie!
Dziś coś dla wielbicielek blondów ciemniejszych, naturalniejszych i ciepłych.
Moja modelka Asia ;* przyciemniła swój jaśniutki blond do naturalniejszego, złocisto-miodowego odcienia.
Asieńce bardzo ładnie w takiej tonacji ze względu na ciepły kolor brązowych oczu i opaleniznę (wiadomo, zbliża się sezon letni).
Zastosowałyśmy mieszankę sklepowych popularnych farb Palette z serii Intensive, odcienie H8 miodowy blond i G8 wanilia + 6% oksy.

H8- ma 6%
G8-9% (rozcieńczałyśmy).

Opinia Asi: przy spłukiwaniu włoski ok. miękkie i nieskłębione -nieskołtunione. po wysuszeniu kolor równiutki i błyszczący. włoski w dobrej kondycji nieprzesuszone .kolor wyszedł taki rudawo złocisty jak miód właśnie :) 

Farba trzymana na odroście jakieś 50 minut, na długościach ok. 30.

A jak Wam się podoba?
Oczywiście jako farby do przyciemniania bez zieleni- polecamy ;)











Ps. Kolejny raz oświadczam, że porad indywidualnych już nie udzielam mailowo ani w komentarzach.
Do następnego!



46 komentarzy:

  1. Ja za tydzień będę troszkę przyciemniać swoje blond włosiska, ale nie mam odwagi robić tego sama, więc wybieram się do fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak dla mnie trochę za ciemno, ale sam kolor świetny - uwielbiam ciepłe, złociste odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyszło przyjemnie :3 faktycznie jak miód! ale wanilii chyba juz nie produkują? tzn w serii z keratyną juz nie ma co?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wycofana jest...może wróci ;)

      Usuń
    2. no własnie chyba wszystkie paletki G i H wycofali :v
      zamówiłem Vincent Ledier No yellow (fioletowy ) rozjasniacz dla mamusi, wyszedł mnie tanio 60zł z przesyłką za probraniem.

      Usuń
    3. to niedrogo cię wyszło ;)

      Usuń
    4. no wiem, najtanszy jest silver, później no yellow, flash a najdroższy intensive. mam nadzieję że nie rozjaśni mamusi przez to gorzej. :v z wodą 9% później farba chłodna, własnie idę do sklepu po farbę po rozjasnianiu. wezmę palette chyba jakąś

      Usuń
    5. będzie dobrze, wyczarujesz coś pięknego <3

      Usuń
    6. oj tam wiesz, to tylko odrosty , kupiłem icc C9 :)
      podejrzewam ze piątek/pon dojdzie rozjasniacz to moze fotorelację zrobię mamusi. ostatnie farbowanko miała na święta wielkanocne ! :O

      Usuń
    7. to jaki ona musi mieć odrost ;D

      Usuń
    8. 2,5-3cm? D:
      ja teraz myślę czym ja zrobię kolejnym razem, niby mi pasuje londa 18 ale kusi londa 12/9 i 89, oraz garnier olia który ma niestety MEA ale odcień 10.0 kusi.

      Usuń
    9. ja czekalam na olię ale sie zawiodłam ;/
      na ponad 10 opinii( osób zaufanych ) jakieś 90% było na nie, bo włosy po suche i zmasakrowane, jak dla mnie to kolejny nieudany twór jak casting- niestety ;/

      Usuń
  4. Wloski modelki piekne blyszczace:)Wlosy na pierwszym zdjeciu...przerazajaca marchewa:(.Ja zwoleniczka chlodnych blondow, chyba zeszlabym na zawal jakbym zobaczyla cos takiego na swoich wlosach po farbie blond.Dalsze zdjecia calkiem ladnie :)Kaska

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło przepięknie :D Mieszanka ciekawa-ja kładłam samą H8 jakiś rok temu ale wyszła taka jakas brązowawa :( I szybko sie wypłukała ale to wina rozjaśniacza wtedy była.
    Joanna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem ciekawa jak będzie się spierał ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nieeee.....a ja właśnie chciałam położyć samo H8, kolor jest cudny! :OO No ale z drugiej strony z 9% oxy pożegnałam się już dawno i nie żałuję mojego garnierka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. "porad indywidualnych już nie udzielam mailowo ani w komentarzach" - czyli, że już w ogóle nie można się z Tobą skontaktować z prośbą o rade? Szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można sie kontaktować, ale jeśli chodzi o rade pt. mam wlosy takie a chce takie, napisz krok po kroku jak to zrobic... to NIE.
      Jeżeli zrobimy wspólny projekt na bloga, pokazemy innym jakis przebieg metamorfozy to jestem otwarta na propozycje ;)

      Usuń
  9. Fajnie, że wrzuciłaś coś ciepłego, oby częściej:) Kolorek bardzo na czasie:) Ponoć miody i karmele dalej królują:)

    Dorota

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wiosne-lato zawsze wchodzą ciepłe odcienie ;) to się nie zmieni.

      Usuń
  10. Ooo, ja lubię takie kolorki! Włosy Asi bardzo ładne :) Faktycznie- jak miód.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana bunny,
    mam pytanie odnośnie kolorowych tonerów do włosów. Kiedyś uparcie farbowałam włosy na wszystkie odcienie rudego, pomarańczy i czerwieni. Od dwóch lat jestem jednak wierna naturalnemu kolorowi, acz troszkę podrasowanemu (jasny, popielaty blond farbuję na bardzo jasny). Jednak ciągnie mnie ostatnio znowu do ostrych kolorków i zastanawiałam się, czy jakbym farbowała tylko kolorowym (czerwonym albo pomarańczowym) tonerem to czy później można by było wrócić do blondu bez konieczności rozjaśniania? To się zmyje, czy jak?
    Pozdrawiam

    Juno

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. toner zazwyczaj miejscami zostaje i nie wymywa się, więc rozjasnianie i tak byloby konieczne.

      Usuń
    2. albo dekoloryzacja , jeden raz mi sie wydaję, że wystarczy żeby ściągnąć toner

      Usuń
    3. myslalam o dekoloryzacji ;)
      ty myslisz o demakijazu wlosow ;)np. chantalem.

      Usuń
    4. Dzięki :) w każdym razie, zejście do blondu z tonera będzie na pewno łatwiejsze i łagodniejsze niż z farby, prawda?
      Toner zielony Manic Panic schodził mi z grzywki po dwukrotnym pofarbowaniu moim blondem, ale zastanawiałam się właśnie, jak to będzie z czerwonym kolorem i to na całych włosach :p wszak zieleń była delikatna, jaśniutka, a wymarzona czerwień jest dość agresywna... :D

      Juno

      Usuń
    5. raczej będzie łatwiej.
      z czerwieniami nigdy nie wiadomo, czy to potem na rudo-złotym nie zostanie, trzeba próbować.

      Usuń
  12. H8 piękny.. Czy to jest poziom 8? nie umiem rozszyfrować tych palett.. Przyciemniłam ostatnio garnierem naturals 8 oczywiście wode rozcieńczyłam wyszło ok teraz jest szaro buro. moze ten h8 by rozświetlił? :) Maja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, 8eczka.
      mysle ze jeśli nie rozświetli to porobi ci ciepłe refleksy ;)

      Usuń
  13. Hihi, to sobie zapamiętam, co zrobić, jak się zniechęcę rozjaśnianiem, a nie będę chciała wyglądać jak panna z bagien, bo boję się tej legendarnej zieleni;) Śliczne włoski ma modelka, takie zdrowe, ech..:)

    I sorry, Bunny, że pod ostatnim postem sobie pozwoliłam na prywatę, jakoś przeoczyłam, że już nie udzielasz porad:) mimo to mi odpisałaś, dzięki :)!

    P.S.Jak chcesz kiedyś zrobić post pt "masakrowanie i niszczenie biednych włosów", to mogę Ci podesłać całą dokumentację tego, co miałam na głowie, plus obecny susz;p dla potomności, ku przestrodze :D

    Pozdrawiam, Lena:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To poproszę o tą "masakrę" opublikujemy ku potomności ;*

      Usuń
  14. Bunny a te cyferki i literki coś oznaczaja w palette?
    I jeszcze jedno pytanie, czy alfaparf 11,11 wyjdzie bardziej popielato niż 11,21 jak włosy brdziej łapią na rudo niż żółto? Beata

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiscie.
      h- honey miody
      g- gold, złociste
      cyferki to poziom. przy czym zloto jest zawsze jasniejsze niz miody.

      rob 11.11 jesli podchodzi ci pod rudy.

      Usuń
  15. Bardzo dziękuję za informację. Jesteś kochana ;*
    Bunny wiem z forum, że wybierasz się za mąż ;) Opublikujesz jakieś foty? Uwielbiam oglądać panny młode, zdjęcia ślubne i w ogóle. I z chęcią popatrzyłabym na Ciebie jak w tym szczególnym dniu będziesz wygląać. Na pewno ślicznie bo wszystkie panny młode wyglądają ślicznie zwłaszcza te bardziej urodziwe (nie podlizuję się wcale :)) Ciekawa jestem jak upniesz swoje długie włosiska. Beata.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślę że opublikuję ;)
      włoski planuję mieć rozpuszczone, nie przepadam za sobą w upięciach (choć wszyscy mówią, że w upiętych do góry włosach mi najlepiej).
      Ale jeszcze jest czas więc może coś wymyślę.
      Pokażę coś na bank ;)

      Usuń
  16. Droga bunny, mam pewien pomysł na jeden z Twoich wpisów.
    Chodzi mi o porównanie jakie kosmetyki są lepsze dla włosów zniszczonych, kruszących się, takie "standardowe, drogeryjne półki czy sama natura". Czy lepiej stosować linie dla takiego rodzaju włosów, te, jak to się włosomaniaczki skarżą "które oblepiają włosa silikonami" czy być wiernym kosmetykom naturalnym? Jakie są plusy i minusy obu rodzajów pielęgnacji w przypadku takich włosów? Czy nie stosując nic takiego właśnie oblepiającego, zabezpieczającego, możemy zniszczonym, delikatnym włosom jeszcze bardziej zaszkodzić?
    Myślę, że to byłoby fajne, może niektóre dziewczyny tak jak ja zastanawiają się, czy jak już sobie zafundowały kongo na głowie to czy mają o nie dbać jak do tej pory czy wrócić np. do Dove i tym podobnych.
    Pozdrawiam :)

    Lena

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leno ciezko jednoznacznie odpowiedzieć na takie pytania. Najlepsze kosmetyki to te, które na nas działają i sprawiają, że jesteśmy zadowoleni ze swoich fryzur ;)
      Myślę, ze lekka pielegnacja naturalna bezsilikonowa, bez żadnych serum na końce,szampon mocno oczyszczajacy ziołowy, może zaszkodzic włosom zniszczonym z uszkodzeniami.
      A już na pewno my sobie tak zaszkodzimy- bo takich włosów na takiej pielęgnacji nie da się np delikatnie rozczesać. Wiec pogłebimy uszkodzenia szarpaniem podczas np czesania, szczotkowania.

      Usuń
    2. Dziękuję :) tak właśnie myślałam, żeby sobie kupić jakąś serię (szampon, odżywka i maska) do włosów zniszczonych i trudno, nawet niech się przetłuszczają, chyba lepsze to niż suche, niemożliwe do rozczesania strąki :D

      Lena

      Usuń
    3. szampon możesz mieć bezsilikonowy, ale raczej nie ziołowy odzieracz, spróbuj np. alterrę, fructis nową serię, wybrane z loreala też nie mają silikonów...wtedy włosy beda swieze na dluzej.
      szampon ma myc nie szkodzac- czyli nie odtłuszczac do suchego, zmatowionego siana, ale tez nie obciazac by wlosy nie wygladaly jak wcale nieumyte. wtedy jest dobrany idealnie.

      maski polecam raczej te do zniszczonych wlosow...regenerujace, rekonstruujace, a odzywki do wlosow suchych lub farbowanych, rozjasnianych itp bo one maja tylko pozamykac łuski włosa i je wygladzic.

      takze mozesz na pierwszy ogien sprobowac jednej serii, ale jesli by bylo zbyt ciezko dla twoich wlosow to wymieniaj produkty wg wskazowek jakie wyzej napisalam.

      Usuń
    4. To spróbuję właśnie jak radzisz. Jeszcze raz dziękuję :)
      Ech, mam nadzieję, że moje włosy w końcu odrosną, odżyją, będą znowu długie i piękne... :c

      Lena

      Usuń
  17. a co oznaczają literki N, C i A??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. n- natura, naturalne
      c- cool zimne,
      a- ash popielate

      Usuń
  18. hej bunny mam w domu mixton z igory ze schwarzkopf 0-22 (mixton popielaty), czy mogę dodać trochę tego mixtonu do innych poza igorą farb schwarzkopf, np. do syossa? około 1 cm pasek EWKA

    OdpowiedzUsuń

Komentarze są moderowane, wyświetlą się po mojej akceptacji.
Nie udzielam porad fryzjerskich!
Będzie mi miło, jeśli się podpiszesz.

Dziękuję za każdy komentarz i odwiedziny ;*